• 27.04.23, 13:00

Neli sammu, kuidas rahustada agressiivset vestluspartnerit (patsienti)

Kliiniline psühholoog ja Verge koolitaja Airiin Demir selgitab, kuidas rahustada maha ärritunud vestluspartner selleks, et jõuda probleemi lahendamiseni: kuula – kiida – kahetse – tee kokkulepe.
Kliiniline psühholoog Airiin Demir
  • Kliiniline psühholoog Airiin Demir
  • Foto: Rene Türk, personaliuudised.ee
Verge koolitaja ja psühholoog Airiin Demir juhendab, kuidas suunata agressiivse vestluspartneri viha ja rahumeelselt lahendada probleeme.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.04.25, 13:56
Digilahendus meditsiinis: personaalsed tööriided asenduvad nutika renditeenusega
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele