Autor: Kaidi Reinart, konsultant • 27. aprill 2023

Neli sammu, kuidas rahustada agressiivset vestluspartnerit (patsienti)

Kliiniline psühholoog ja Verge koolitaja Airiin Demir selgitab, kuidas rahustada maha ärritunud vestluspartner selleks, et jõuda probleemi lahendamiseni: kuula – kiida – kahetse – tee kokkulepe.
Kliiniline psühholoog Airiin Demir
Foto: Rene Türk, personaliuudised.ee

Verge koolitaja ja psühholoog Airiin Demir juhendab, kuidas suunata agressiivse vestluspartneri viha ja rahumeelselt lahendada probleeme.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099