Nõuandeliin 1220 pakub Eesti elanikele usaldusväärset tervisenõu ööpäevaringselt ning erinevad suhtlemiskanalid teevad teenuse kasutamise veelgi mugavamaks. Selles aastal saab nõu küsida ka veebivestluses. Möödunud aastal küsiti tervisenõu 275 000 korral ehk iga päev nõustati keskmiselt 750 inimest.

- Fotol: Tervisekassa perearstiabiteenuse haldur Anu Valli.
- Foto: Tervisekassa
Perearsti nõuandetelefoni kaudu saab hinnata tervisemure tõsidust ja tegutsemisjuhised esmaseks abiks, lihtsamate olukordade puhul ka koduseks raviks. “Nõuandeliin osutub eriti vajalikuks ajal, mil oma perearst ei ole kättesaadav. Lisaks kiirele tervisenõu küsimisele saab 1220 kaudu pikendada retsepte või teha Terviseportaali märke töövõimetuslehe avamise kohta,” selgitas tervisekassa perearstiabiteenuse haldur Anu Valli. Retseptide ja töövõimetuslehtede osas on abi kättesaadav alates reede õhtust kuni pühapäeva õhtuni ning riiklikel pühadel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2019. aasta sügisest Confido erameditsiinigruppi kuuluv perearsti nõuandetelefon on olnud kaks majandusaastat üle poole miljoni euroga kasumis, käive oli mullu 1,9 miljonit eurot, mis kahanes võrreldes eelmise perioodiga 13%.
Kandideerimine kuni: 05.05.2025