Tervisekassa andis teada, et endiselt pöörduvad nende nimel inimeste poole petturid, kes tutvustavad ennast tervisekassa töötajatena ning küsivad inimestelt nende dokumendi PIN-koode või levitavad e-kirja teel pahavara. Uus laine selliseid kõnesid on eestikeelsed varasemate peamiselt venekeelsete kõrval.

- Vanem proua kuulab segaduses talle helistanud telefonipetturit
- Foto: Shutterstock
Enim on petukõnesid ja kirjasid visiiditasude, soodusravimite, ravikindlustuse või töövõimetushüvitistega seonduvalt, teatas tervisekassa esindaja. Kui varasemalt olid kõned ainult venekeelsed, siis viimasel ajal on hakanud tulema pöördumisi ka eesti keeles.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Terviseportaali nimel helistavad petturid, kes tutvustavad ennast tervisekassa töötajatena ning küsivad inimestelt nende dokumendi PIN-koode.
Tervisekassa nimel on hakanud inimestele helistama ja kirjutama petturid. Allpool toob tervisekassa välja tunnused, mille järgi näiliselt nende saadetud e-kirja manuses oleva pahavaraga ära tunda.
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.