Tervisekassa perearstiabi digiteenindusplatvormide projektijuht Kristin Kuusk kirjutab, et tänaseks Eesti inimeste seas kanda kinnitanud perearstiabi digiteenindusplatvormid lihtsustavad perearstikeskuse poole pöördumist.

- Fotol: Kristin Kuusk.
- Foto: Tervisekassa
Eesti perearstiabi digiteenindusplatvormid (PADI) on viimastel aastatel muutunud oluliseks vahendiks patsientide ja tervishoiutöötajate vahelises suhtluses. Tänu platvormidele saavad patsiendid mugavalt ja turvaliselt pöörduda perearsti poole, näiteks selleks, et retsepte taotleda, haiguslehti avada või lõpetada, esitada tervisealaseid küsimusi ja saada infot. Digilahendused on eriti kasulikud siis, kui patsiendi probleem ei ole ajakriitiline, kuid vaja on siiski professionaalset nõuannet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekassa laiendab aprillist vaimse tervise spetsialistide kättesaadavust esmatasandil, et parandada vaimse tervise mure korral perearstikeskusest abi saamise võimalusi ja leevendada perearstide töökoormust.
Eestis on perearstide tööprotsessi ühtlustamiseks ja patsiendile tõhusama arstiabi pakkumiseks viimastel aastatel kasutusele võetud neli patsiendiplatvormi. Turul on veel ruumi, kuna digilahendusi kasutab vaid kolmandik perearstikeskustest – teistes suheldakse jätkuvalt e-kirja ja telefoni teel.
Meliva hambakliinikud Tallinnas, Sakus Pärnus ja Kuressaares ootavad oma kollektiivi hambaarste!