• 13.05.25, 15:00

Mida teha, kui arstiabi ei vasta ootustele?

Kuigi enamik Eesti inimesi on arstiabiga rahul, esineb vahel siiski olukordi, kus meelehärmi teeb raviasutuse töökorraldus või ei olda rahul arstiabi kvaliteediga. Tervisekassa selgitab, kuhu sellisel juhul oma murega pöörduda.
Skemaatiline juhis sellest, kuhu ja millise murega pöörduda, et kiiremini õigesse kohta jõuda.
  • Skemaatiline juhis sellest, kuhu ja millise murega pöörduda, et kiiremini õigesse kohta jõuda.
  • Foto: Tervisekassa
Tervisekassa tervishoiuteenuste kvaliteedi teenusejuhi Marion Kalju kinnitusel saab tervisekassa sageli inimestelt kõnesid ja kirju, kus kurdetakse võimaliku ravivea, ebaviisaka suhtluse või muu probleemi üle, mis on tervishoiuteenuse osutajaga tekkinud. “Inimesed sageli ei tea, millise asutuse poole pöörduda olukorra lahendamiseks: kas tervisekassa, terviseameti või kellegi kolmanda-neljanda poole. Mina soovitan alustada suhtlusest tervishoiuasutusega. Kui see ei anna tulemust, siis võib vastavalt mure olemusele kontakteeruda selle valdkonnaga tegeleva asutusega,” sõnas Kalju.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.25, 07:38
Kindlustusandja on ravivigade kohta saanud ligi sada teadet
Ainsana Eestis tervishoiuteenuse osutaja vastutuskindlustust pakkuv PZU on mõne kuuga saanud ravivigade kohta ligi sada teadet, kusjuures üllatuslikult palju on teateid raskete tervisekahjude põhjustamise kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.05.25, 10:27
Ortopro: kuidas pidev õppimine ja 3D-tehnoloogia viivad Eesti proteesinduse tippu?
Kui Stanislav Haugasmägi 1993. aastal proteesitehasesse tööle asus, ei osanud ta arvata, et just sellest algab elukestev teekond, millel jooksul toob just tema Eestisse proteesimaailma tipplahendused. Täna on Ortopro nimi, mis tähendab valdkonnas mitte ainult kogemust ja täpsust, vaid ka pidevat arengut ja rahvusvahelist haaret.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele