Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 15. august 2008
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tysabri ravi saanutel täheldatakse olulisi kõrvaltoimeid

Euroopa Ravimiametile on laekunud kaks kõrvaltoime teatist progresseeruva multifokaalse leukoentsefalopaatia (PML) tekkest Tysabri ravi saanud ägenemiste-taandumistega kulgeva Sclerosis Multiplex’i (MS) haigetel.

PML on harvaesinev kesknärvisüsteemi infektsioon, mille sümptomid on sarnased MS hoo sümptomitega. Nimetatud kaks PML juhtu ilmnesid haigetel, keda oli ravitud Tysabri’ga rohkem kui 12 kuu vältel. Nendest kahest juhust teatati seoses ravimi turustamisjärgse ohutusjärelvalvega, kirjutas Eesti Ravimiamet oma veebilehel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708