Ainult tellijatele
Autor: Siret Trull • 19. mai 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patsiendid ei soovi arsti karistamist

Kaebuse esitanud patsient tuleb vastu võtta tänulikkusega, mitte teda tõrjuda ja omalt poolt milleski süüdistada, on patsientide ühingu seisukoht.

Eesti Patsientide Esindusühingu juhataja Pille Ilvese arvates ei tasu pretensioonikat patsienti peljata. Inimest, kes pöördub arsti või raviasutuse poole kaebusega, tuleks võtta hoopis tänulikkusega, sest kaebustest saadav informatsioon on väga väärtuslik komponent teenuse paremaks muutmisel ja patsiendisõbalikkuse saavutamisel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708