Autor: Siret Trull • 19. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patsiendid ei soovi arsti karistamist

Kaebuse esitanud patsient tuleb vastu võtta tänulikkusega, mitte teda tõrjuda ja omalt poolt milleski süüdistada, on patsientide ühingu seisukoht.

Eesti Patsientide Esindusühingu juhataja Pille Ilvese arvates ei tasu pretensioonikat patsienti peljata. Inimest, kes pöördub arsti või raviasutuse poole kaebusega, tuleks võtta hoopis tänulikkusega, sest kaebustest saadav informatsioon on väga väärtuslik komponent teenuse paremaks muutmisel ja patsiendisõbalikkuse saavutamisel.

Kaebusega patsient soovib Ilvese sõnul reeglina, et sellist olukorda kellegi teisega enam ei juhtuks ja midagi ette võetaks. „Selliseid patsiente, kes sooviksid väga kellegi karistamist, kes kiuslikult pisiasja suureks tahavad puhuda või kes näevad oma kaebusega edasi minekus rahateenimisvõimalust, on meie praktikas olnud vaid üksikud juhtumid.“

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099