Ainult tellijatele
Autor: Kadi Heinsalu • 28. detsember 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mai Maser: ka retseptiravimid võivad kehakaalu tõsta

Ka retseptiravimid võivad kehakaalu tõusu põhjustada, üldjuhul poolest kilost nelja-viie kiloni kuus. Kõige sagedamini lisavad kaalu meeleoluhäirete ja migreeniravimid, steroidid, kõrgvererõhu-, diabeedi- ja südamehaiguste ravimid, kirjutab arst ja toitumisteadlane Mai Maser.

Probleeme on tekitanud tema sõnul pikaaegset ravi vajavate meeleoluhäirete (erinevad psüühikahäired) raviks kasutatavad antidepressandid, mis on kõige enam tuntud ülekaalu põhjustavate ainetena.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708