Autor: Triin Tabur • 2. jaanuar 2013
Ainult tellijatele

Ravimi välimuse muutumisel katkestatakse sageli ravikuur

Meditsiiniajakirjas Archives of Internal Medicine avaldatud uuringust selgub, et retsepti alusel saadud ravimi välimuse muutumine võib kaasa tuua selle, et patsient jätab ravikuuri katki.

Bostonis asuva Brighami haigla doktor Aaron Kesselheim uuris, kas originaalravimi vahetamine geneerilise versiooni vastu võib viia selleni, et inimene ei võta üldse enam ravimit, vahendas tarbija24.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708