Patsient tuleb alati arsti juurde kaebusega. Kuidas süstida patsienti motivatsiooni ja seeläbi parandada ravisoostumust?
Kommunikatsiooni eelduseks on oluline tegevuspaik, sobiv ruum ja piisavalt aega; informatsioon (patsiendi õpetamine, näidata, et mündil on kaks poolt ja leida ka head); meetod (räägitakse ausalt, ei kasutata keerulisi termineid, patsient on koos perega, kaasa kirjalikud materjalid); toetus (julgustav emotsioon, kontakt edaspidiseks).
Seotud lood
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.