Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 16. mai 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seos varajase antibiootikumiravi ja astma vahel leidis kinnitust

Esimesel eluaastal antibiootikumiravi saanud lastel võib astma tekkerisk olla hilisemas elus kahekordne. Samas rõhutavad teadlased, et ravimitel endil ei pruugi siin süüd olla, kirjutas ERRi teadusportaal.

Ekspertide hinnangul seletavad sellist kõrgenenud astmariski nõrgem immuunsüsteem ja geneetilised eripärad. Nii ei leidnud teadlased ajakirjas The Lancet Respiratory Medicine avaldatud uuringus mingit seost antibiootikumide varajase kasutamise ja allergiliste haiguste arengu vahel, lükates ümber teooria, nagu võimendaksid antibiootikumid allergilise astma tekkeriski, sekkudes lapse immuunsüsteemi arengusse.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708