• 27.06.19, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

1220 isikustamine viibib hankemenetluse tõttu

Algselt selle aasta teises pooles käivituma pidanud perearsti nõuandetelefoni 1220 isikustatud nõustamine lükkub hankemenetluse tõttu järgmise aasta algusesse.
Perearsti nõuandetelefonile helistajad saavad tulevikus personaalsemat nõu küsida.
  • Perearsti nõuandetelefonile helistajad saavad tulevikus personaalsemat nõu küsida.
  • Foto: Scanpix Panthermedia
Selgitab haigekassa kommunikatsioonijuht Evelin Trink.

Seotud lood

Uudised
  • 21.06.19, 14:35
Perearsti nõuandetelefoni isikustatud kaugkonsultatsiooni käivitumine lükkub järgmisesse aastasse
Algselt 1. augustist 2019 käivituma pidanud üleriigilise perearsti nõuandetelefoni isikustatud kaugkonsultatsiooni teenuse alguskuupäev lükkub edasi järgmisesse aastasse.
Uudised
  • 21.11.18, 15:30
1220 hakkab pakkuma isikustatud nõu
Järgmisel aastal uuendatakse perearsti nõuandeliini 1220 teenust. Anonüümselt nõu küsimise kõrval saab patsient tuleva aasta augustist valida ka võimaluse lasta oma isik tuvastada ja saada personaalset konsultatsiooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele