Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Infotelefon 1247 on teenindanud 100 000 kõne
Märtsis avatud häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 on vastanud 100 000 kõnele ning viimasel ajal on inimeste vajadus koroonaviirusega seotud teabe järele hakanud taas kasvama.
Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 jõudis selle nädalal olulise verstapostini – teenindatud sai 100 000 kõne. Häirekeskuse töötajate ja vabatahtlikega koostöös on aidatud viiruse levikuga seotud infot jagada alates märtsist. Viiruse levikust tulenevalt on viimastel nädalatel hakanud inimeste infovajadus taas jõudsalt tõusma.
14. novembril toimus Tallinnas Mövenpicki konverentsikeskuses Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Seltsi sügisseminar „Kuidas viljakuskell tiksub?“. Konverentsil osales sadakond meditsiinitöötajat - kokku olid tulnud naistearstid, viljatusraviga seotud spetsialistid ja reproduktiivmeditsiiniga seotud teadlased.