Autor: Merike Kungla • 16. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestis puudub kontroll tervishoiu kvaliteedi üle

Eesti tervishoid on olukorras, kus keegi ei mõõda ega kontrolli selle kvaliteeti. See kahjustab kõiki: arste, patsiente ja avalikkust. Järeldusi tehakse ajakirjandusse jõudnud näidete põhjal, kirjutas Tarbija24.

Ehkki ettepanekuid, kuidas tervishoiu kvaliteeti mõõta ja hinnata, on tehtud juba ammu ja palju, pole selleni ometi jõutud. Mikk Salu uuris, miks see nii on. Pärnu haigla kvaliteedijuhi Teele Orgse sõnul ei tea me, kas tervishoiu kvaliteet Eestis on halb või hea või keskmine, sest me pole kokku leppinud, mida sõna «kvaliteet» tähendab. "Ja ammugi me ei mõõda kvaliteeti,» ütles Orgse.

Eesti suurima erameditsiiniettevõtte Medicum nõukogu esimees Kalev Karu kinnitab Orgse sõnu. "Just. Pole süsteemset kvaliteedi mõõtmist ega kontrolli,» märkis Karu.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099