Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Perearsti nõuandetelefoni teenuse ümber on segadus
Perearsti nõuandetelefoni teenust pakkuv ettevõte Arstlik Perenõuandla OÜ toob majandusaruandes välja, justkui oleks isikustatud nõustamise teenuse leping juba sõlmitud, kuigi hanke tähtaeg pole veel kukkunud.
Isikustatud nõustamise teenus peaks käivituma 1. jaanuarist 2020.
Foto: PantherMedia
Algselt pidi teenus käivituma selle aasta 1. augustil, kuid Arstlik Perenõuandla OÜ vaidlustus riigihanke, mis rahuldati osaliselt, lisaks pidi haigekassa tasuma menetluskulud. Haigekassa on kuulutanud välja uue riigihanke ning selle tähtaeg saabub 16. augustil.
Algselt selle aasta teises pooles käivituma pidanud perearsti nõuandetelefoni 1220 isikustatud nõustamine lükkub hankemenetluse tõttu järgmise aasta algusesse.
Algselt 1. augustist 2019 käivituma pidanud üleriigilise perearsti nõuandetelefoni isikustatud kaugkonsultatsiooni teenuse alguskuupäev lükkub edasi järgmisesse aastasse.
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.