Autor: Triin Tabur • 28. oktoober 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Perearsti nõuandetelefonile tuleb päevas ligi 500 kõnet
"Me ei pretendeerigi ravimisele. Meie
eesmärk on jagada infot, mida hetkeolukorra leevendamiseks teha ja kuidas
edaspidi toimida," selgitab Külli Friedemann perearsti nõuandetelefoni tööd
neile skeptikutele, kelle meelest telefoni teel ravida ei saa.
Ta toob näiteks kaks sagedasemat numbrile 1220 helistamise põhjust – vererõhuprobleemid ja mure vastsündinud lapse pärast. "Helistavad just esimese lapsega koju jõudnud vanemad, kellel kogemuste puudumise tõttu võib tekkida erinevaid küsimusi ja hirme," kirjeldas perearsti nõuandetelefoni projektijuht Külli Friedemann ohtuleht.ee´le.