Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 3. mai 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patsientide suurem vastutustunne vähendaks kiirabi tööd

Tervishoiuteenuste kvaliteedi ekspertkomisjoni liige Peeter Mardna rääkis Tallinnas erakorralise meditsiini kevadkonverentsil, et arstide töös tuvastatud hälbed ei tähenda alati, et tehtud on raviviga.

Mardna sõnul on tervishoiuteenuste kvaliteedi ekspertkomisjonile 1997. aastast kuni 2010 alguseni laekunud patsientide rahulolematusel põhinevaid kaebusi 69, millest 24 juhul on meditsiinilises tegevuses hälbeid leitud. Need korrad ei tähenda tema sõnul aga alati iga arstlikus tegevuses. "Pigem võib öelda, et on esinenud probleeme," ütles Mardna.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708