Autor: Violetta Riidas • 3. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Optikaäri dikteerib Instrumentarium
Kui kunagi olid ajad, mil prillid olid eelkõige tervisetooted ning ühte paari kanti, kuni see katki läks või silmade retsept oli muutunud, siis 2012. aastal müüsid Eesti optikaettevõtted optikatooteid 19,3 miljoni euro eest. Prillidest on saanud moetoode nii välimuse, kaubamärkide kui ka juurdehindluse poolest, kirjutas e24.
Optikaäride turu liider on siinmail ülekaalukalt Instrumentarium Optika, mis kuulub alates 2010. aastast 40 riigis tegutsevasse Grand Visioni kontserni ning on ka ainus välismaisel kapitalil põhinev optikaäri Eestis. 2012. aastal oli Instrumentariumi turuosa jaemüügiturul 18,6 protsenti.