Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 3. märts 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Optikaäri dikteerib Instrumentarium 

Kui kunagi olid ajad, mil prillid olid eelkõige tervisetooted ning ühte paari kanti, kuni see katki läks või silmade retsept oli muutunud, siis 2012. aastal müüsid Eesti optikaettevõtted optikatooteid 19,3 miljoni euro eest. Prillidest on saanud moetoode nii välimuse, kaubamärkide kui ka juurdehindluse poolest, kirjutas e24.

Optikaäride turu liider on siinmail ülekaalukalt Instrumentarium Optika, mis kuulub alates 2010. aastast 40 riigis tegutsevasse Grand Visioni kontserni ning on ka ainus välismaisel kapitalil põhinev optikaäri Eestis. 2012. aastal oli Instrumentariumi turuosa jaemüügiturul 18,6 protsenti.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708