Autor: Meditsiiniuudised • 4. juuli 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Insuldipatsiendi käsitlus tahetakse muuta terviklikumaks
Insuldi juhtprojekti raames võtab haigekassa kasutusele uudse tasustamisviisi, millega loodetakse mõjutada teenuseosutajate käitumist: soodustada patsiendikeskset ja terviklikku lähenemist ravikorraldusele ning anda hoogu selle nimel tehtavaks koostööks ning innovatsiooniks.
Insuldipatsiendi teekonna kaardistamine.
Foto: Eesti Haigekassa
Kui sageli tunneme patsiendi või lähedasena nördimust, kui tervishoiusüsteemis on raske orienteeruda, info ei liigu ja abi ei paista kuskilt? Kui sageli jääb patsient süsteemi hammasrataste vahele ega saa vajalikke teenuseid? Mil määral suudab teenuseosutaja asetada ennast patsiendi olukorda? Kui keeruline on raviteekond, kui inimene saab niivõrd tõsise diagnoosi kui insult?