Mõne nädala tagusele Keila olukorda käsitlevale loole tuli massiline tagasiside. Suur osa on konkreetsed lood, kus räägitakse väga detailselt aastaid kestnud drastilistest probleemidest. Kuidas te seda selgitate või kommenteerite?
On äärmiselt kahetsusväärne, et inimesed annavad nn tagasisidet vaid anonüümsetes interneti kommentaarirubriikides. Kuna selliselt arvamuse avaldajad jäävad meile anonüümseks, siis pole meil võimalik avaldatut kontrollida. Nagu kõigis Regionaalhaigla osakondades, nii ka Keila haiglas, on patsientidel võimalus anda tagasisidet. See on toimiv süsteem ning selle kaudu saab juhtkond tagasisidet nii patsientide kui patsiendi omaste poolt tunnetatud ravitöö kvaliteedist, probleemidest jms. Keila haiglas nagu kõigis teisteski osakondades on tagasisidena laekunud nii kiituseid kui ka kriitikat. Keila haigla ei ole eristunud üldisest kui kõrgema kriitika osatähtsusega üksus. Aprilli jooksul pole Regionaalhaiglale laekunud ühtegi kirjalikku kaebust ei hooldusravi ega ka järelravi kliiniku tegevuse kohta.